Oncoswim

Davant de l’actual situació extraordinària en relació a l’estat d’alarma per la COVID-19, des de la Fundació Oncolliga Girona i C.N.RadikalSwim ens veiem obligats a suspendre la celebració de la 5a Oncoswim i la Milla Solidària, previstes per al pròxim 6 de juny.

Les dues entitats organitzadores hem acordat ajornar la celebració d’aquesta cinquena edició fins a la primera quinzena de juny de l’any vinent. Les inscripcions i les donacions que s’han fet fins a data d’avui es conserven de cara a la pròxima convocatòria. En el cas que un equip d'Oncoswim no pugui participar a la cursa en la nova data prevista, podrà donar-se de baixa i se li retornarà l’import de les inscripcions i de les donacions, sempre que ho sol·liciti abans de final d’any. Les mateixes condicions s'aplicaran als inscrits a la Milla Solidària.

Us comuniquem també que totes les reserves d'allotjament i/o sopar a l'Hotel Santa Anna de l'Estartit amb motiu de l'Oncoswim queden anul·lades.

Per a qualsevol consulta podeu contactar amb nosaltres per correu electrònic: info@oncoswim.cat

GIRONA-PALAFRUGELL, 27 de març de 2020

Organitzadors

Col·laboradors

Continuar la navegació en aquest web comporta l'acceptació de la política de galetes.